Söndag igen..

Vad veckorna och framförallt helgerna går snabbt.. Hinner inte riktigt med.
Hemma från en mycket skön men späckad helg i Örebro.
Jag har bland annat hunnit med att: göra en hälsokontroll, ta obehagligt fula bilder till pass och ID, framkalla kort och göra fina kort samt ta kort i fotoautomat.
Mycket kort har det visst blivit.. dock utan min egna kamera :(.
Men, åh.. jag har hittat en helt underbart fin kamera som jag vill ha. Om man ändå hade pengar till den, och en ny mobil.. Nej, nu ska vi inte vara sånna. Jag har det bra.
I helgen har jag faktiskt fått lite shoppat, tack mamma o pappa! Bland annat ett par vita hotpants, en svart snygg tröja, 2 par vrålsnygga skor och fynd på loppis (man blir som man bor...) : fina glas med guldkant samt 4 CD-skivor för ynka 20 kr. Jag är nöjd.
Det har hunnits med att fira My som har fyllt år, studentmottagning hos Andreas, ros till fina Emelie, studenttåg, goda luncher (älska La Baguette samt East West Sushi..), mysiga middagar, pyssel med Mysan, mini-party med diverse roligheter, film och bio - Terminator. Och ja, jag grät. . . Ler.

Ny vecka. "Danshögskolan prov 3- vecka" som det så fint står i min kalender.
Imorgon är det jazz-klass, intervju samt sjukgymnast. Ser inte fram emot intervjun, men allt går om man vill.

Nu åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0