Stek

Vilken sommarvärme det är...!
Det är ju nästan så att man inte vet vad man ska ta sig till, sjukt varmt.. Men det gillar vi!

Kusten var helt underbar, och jag hade ingen större lust att åka hem.
De 4 dagarna bjöd på mycket, men framförallt solsken, bad, god mat, bastu och härligt familjeliv.
Hann till och med att steka lite på stranden, strandpromenader, goda glass-cuper och Smögenbryggan.
Med ledsna miner åkte vi hem i regn och hagel, men snart dit igen.. YES!

 

I måndags åkte jag till Stockholm igen för att söka BA, så pepp så det skrek om det.
Kunde man ju ha önskat iallafall. Tydligen så gjorde jag en riktigt usel audition då jag inte gick vidare, skrattretande. Men så går det när man inte är tillräckligt taggad och fokuserad.
Nu sitter jag och funderar på hösten, har en del olika idéer med för och nackdelar.
Funderar på om man ska byta bana helt, eller kanske åka utomlands och dansa.., dansa i Stockholm eller göra en snarlik sak. Den som lever får se. Just nu behåller jag det för mig själv.

Har legat i sängen lääänge nu och det var lovely. Men man får ju lite dåligt samvete när solen lyser in genom fönstret.. Så, nu ska jag äta frukost, städa lite här hemma och sedan läsa lite solen, och ev. steka lite.

PUSS, stek och soliga kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0