Andas.

Vilken helg....!
Det är måndag och jag är helt slut.
Helgen har varit helt suverän med alldeles för lite sömn, god mat, galet sällskap, party, familjemys och bananchokladkaka.. Tack mamma!

Pubkvällen i fredags kan beskrivas med korta drag: Nanne Grönwall, Viktor Åkerblom, The Frogs, värsta scenshowen.., vin, skratt och dans.
Hem till Anna & Mattias för fortsatt galej... PUSS!

Lördag morgon, tåg till Örebro. Migrän på förmiddagen som tyvärr hette duga och sedan SPEX-föreställningen på kvällen. Grymt bra.. duktiga!
00.00 var det dags för SPEX-sittning och finkläderna var på.
Runt 05 hade vi ätit klart vår 3-rättersmiddag, sjungit, druckit, gyckel och mer därtill.. Vi dansade, skrattade och hade det allmänt trevligt till 07, sedan efterfest till 09.00. Hem för lite sömn.. 2 timmar. PIGG o glad..

Söndagsseg med färgning av hår, mysstund med Sofie&Hugo, fika med MEJL, show med Fördjupningslinjen- dans med Magda och Tobbe och lugn kväll framför Beck..

Och imorse åkte jag hem med otäcka kramper samt tryck över bröstet.
Inte bra än, men mycket bättre.
Men, jag har så ont i halsen att jag inte vet vad jag ska ta mig till..

Men LE, för det är rep hela veckan.. Ska ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0