back.

... back on track.
back to reality.
I'm bringing sexy back... yeah.

Jag har haft en helt underbar vistelse i Örebro som mestadels har inneburit mat och sömn... Någon som är förvånad?
Vilket har resulterat i viktökning, som jag gissar beror på mina ca. 38 bullar jag har ätit på nätterna. Vad hände där? So what, I'm still a rockstar!
Har även hunnit med en hejdundrans fest hemma hos Mia, fiskat, söndagsmys med Linn, en otroligt givande Entré-lektion med Maud (Linnéa Näset du är inte sann!), jobb, familj, fikastunder, Hellas, barnvaktande, lite mer jobbande, MEJL-mys, utgång som hette duga, biobesök (Män som hatar kvinnor, grymt bra!), ångest, Melodifestival med nästan alla rätt som gick vidare (heja Sarah på lördag!) tankar, mys med Mia och ja mer därtill.

Tillbaka i Stockholm och det är faktiskt snö här med. Så vitt och fint.
Hoppas på lite sol imorgon, allt blir så mycket enklare.

Okej, nu kör vi.

Ett stort Grattis till underbara Malin som fyller år idag! Hjärta på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0