dance.

Lyssnar på Darins senaste album och just nu poppas: Dance.
Bra låt.. tack för all musik Sofie!
Brascohänget igår var förövrigt riktigt mysigt, som alltid ♥... Tack.

Ikväll har vi mer energi än vanligt, så jag försöker se till att få lite gjort.
Har bland annat bränt en massa dansbilder till två i klassen och just nu fixas det med nyår + kryssningar till S & T.
Det är sjukt hur mycket bilder man tar, men åh så roligt det är att ha dem.
Titta på dem och minnas.

Min vad mår fortfarande inte bra.
Det är helt enkelt en överansträning, så det är vila som gäller.
Men jag markerade lite idag då vi sätter all koreografi just nu.
Ingen huvudvärk idag och DET hurrar vi för!

Har även jobbat lite på Hairspray-numret som tar oss tillbaka till mellanstadietiden. Ett härligt käckt nummer med massa energi.
Enkelt kan ofta vara väldigt snyggt.

Jag satt på baletten idag och log åt flera i min klass. Det är så kul att se hur alla har utvecklats.. En del har blivit så duktiga, dansar så fint.. Underbart!

Förresten, kan det bli vår nu?
Vore så otroligt skönt....

Hm - kan man kalla det svar? Känns skumt.

Mjölk och macka nu. Sova tidigt - så jag orkar.

Kommentarer
Postat av: sofie

Bilder är bra. Ni är bättre bra.

Tack för igår <3

2009-03-11 @ 22:31:39
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem vill inte ha vår?.(:

För nu är man ganska trött på snö och slask. Hit med värme och sol!(:

2009-03-12 @ 20:55:05
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0