?

Det snöar som aldrig förr, jag har ont i huvudet (det släpper inte..), jag är sugen på choklad och jag ska strax klä på mig.
Har ingen lust alls att bege mig ut i detta väder, men min längtan efter ett Brascohäng väger över.

Jag har varit hemma idag ifrån skolan då jag knappt kan gå på mitt ben. Övervägde då om det var värt att gå till skolan och dansa lite halvt, eventuellt sitta och beslutade att det var mer värt att stanna hemma och vila.
Och det är just det jag har gjort. Men med en huvudvärk som aldrig vill släppa. Förstår inte vad det är som är fel?

Igår såg jag en sak som fick mig att fundera.
Vad som egentligen händer.
Kanske får man svar idag, eller ja i veckan. Eller inget alls.
Jag vågar inte tro, vågar inte hoppas. Borde jag ens bry mig?

Annars: röda naglar, ont i mitt vänstra knä, för långt hår, lite blek, en aning sliten - och det är bara tisdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0