:)

Har för övrigt haft en rätt bra vecka..
Jag har sovit bra, inte haft ont i huvudet så ofta samt fått en hel del gjort.
Rytmiken känns helt okej, baletten kommer bli fin, jazzen är krävande men snygg och arbetet på det moderna numret fortskrider.
Känns som vi har kommit en bit på vägen nu.. Och det är kul!

I fredags var det utgång på schemat.
Efter lite sömn och fix hemma så åkte jag hem till Anna, där även Marit väntade.
Vi åt och drack gott, dansade vackert och log glatt. Efter huvudstående på tunnelbanan tog vi oss sedan till vad vi trodde skulle vara LeHome men som visade sig vara Infinity. Där dansade vi glatt till runt 02.30 och sedan ut i den friska luften.. Den regniga luften. Kom i säng runt 03.30 och somnade så gott.
En väldigt lyckad kväll
, jag säger: Tack o PUSS!
Har dock sjukt ont i mitt vänstra ben då någon idiot försökte leka häst på dansgolvet och sparkade hejvilt..
Stort Grattis till Linda som fyllde år denna dag... ♥

 
 


Lördag morgon: Melodikryss och nybakat bröd.
Lördag dag: häng med Sofie på stan, agerade Star Pilots i nya heta brillor, Therese joinade och vi intog Brasco.
Fina Saga kom efter ett tag, mysigt att umgås och gott... Ja, BINGO! helt enkelt.

 
 

Kommentarer
Postat av: Saga

BINGO BINGO!!



myys på dig!

2009-03-15 @ 11:23:09
URL: http://sagascribb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha leka häst på dansgolvet! Inte okej!

PUSS&BINGO!

2009-03-15 @ 18:56:12
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0