måndag.

"Tingeling tingeling - come on baby shake that thing" snurrar i mitt huvud samt en jobbig huvudvärk. Att det aldrig ska ge med sig? Varför, varför..

Lång måndag, men mina måndagar framöver kommer bli ännu längre..
Extrainsatt streetpass så jag lämnar Kulturama vid 19. Kommer kännas..
Repat Pussy, Hairspray, musikal och diskuterat föreställningen idag.
Kan inte bestämma mig om jag ska göra något till föreställningen eller inte..
Och jag lär ju bestämma mig snart, då det ska vara klart om två veckor..

Frukost: pizza och morotskaka.
Lunch: kyckling, tomatsalsa och quinoa.
Middag: lax med gorgonzola, quinoa och stuvud spenat.
Kvällsnacks: banan doppad i O'boy och mer morotskaka.
Nattmat: inget. (Har jag slutat med.) Ler...

Känns som jag bara äter, dansar och sover.
Fast det stämmer ju i och för sig.

Saknar familj.
PUSSHugo, My och Isabella. Ni är så fina ♥


Kommentarer
Postat av: Hugo

PUSS på Nea.

2009-03-17 @ 19:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0