seg.

Det är torsdag, alltså är det fredag imorgon. HELG.
High five på det Hugo! Eller ska jag säga Stitch?



Jag borde vara piggare och gladare än vad jag är..
För jag har ätit massor, vilat samt tyvärr sovit på jazzklassen idag då jag inte alls mådde bra. Men huvudvärken har väl satt sina spår för jag känner mig helt tom.
Onsdag och torsdag har bestått av en hel del repande av alla nummer vi har påbörjat till föreställningen.
Alltså: 2 * street, jazz, Pussycat, moderna, baletten och idag började vi äntligen få lite ordning på rytmiken. Det blir till att göra klart Pussycat och påbörja Jessica's musikaldans samt teateridé nästa vecka. Det är bara att kämpa på..
Jag bävade för att gå till skolan idag då jag missade rytmiken förra gången + att jag inte känner mig helt säker. Men det gick bra idag och det är jag glad över.

Sitter här med nymålade naglar, denna gång blev det lila med guldglitter samt guldhjärtan. Fint, men jag fick nog mer glitter runt omkring mina naglar än på dem. Nåväl, lite glitter förgyller vardagen.

söndag händer en kul grej, nämligen workshop med Tobias Karlsson.
Ska prova på: rumba, paso doble och quickstep. Hur nu det ska gå....
Bra får vi hoppas! ;-)

Sova tidigt ikväll, börjar 8.15 och då gäller det att vara på hugget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0