sliten.

Sliten är bara förnamnet. Behöver en paus nu, det ska bli otroligt skönt med helg..
Det är rep rep rep som står på schemat. Allt känns en aning stressigt då jag verkligen inte kan alla koreografier än.. och den här veckan har jag märkt hur svårt det är att ta in koreografi när man inte är på topp.

Jag ska medverka i:

- Modernt nummer, (Brask)
- Jazz, (Maggie)
- Balett, (Katarina)
- Rytmik, (Micke)
- Street, (Joaquin)
- Pussycat Dolls, (Alla)
- Modernt, (Kjersti)
- Teatersketch, (Jessika)
- Hairspray, (Jessika)
- Womanizer, (Alex)

Hur jag ska hinna byta om.. är en bra fråga..
Då föreställningen består av 16 nummer...

Dags att kurera mera.
Imorgon är det fredag, ännu en lång dag, 8.30-18.00.
Sedan tar jag bussen till Linköping för att spendera fredag kväll och lördag dag där med underbara Örebrovänner. Dessutom ska jag kika på Lunnevad's dansföreställning.. Kul!



Jag ska klara det... jag ska klara det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0