sunday.

Satte klockan på 10 imorse för att hinna med allt jag ska göra idag.
Insåg att klockan var 11. Yes . . .
Men, vi går mot ljusare tider....!

Min vistelse i Linköping var jättemysig.
Det blev en lugn fredag, med film och mys.
Massa hostande på natten, men pigg o gla' på lördag morgon.
På morgonen gjorde vi Melodikrysset tillsammans under frukosten, vilket gick förvånansvärt bra.. Mysig stämning.
Lugn förmiddag, lite fix o trix , och sedan var det dags att ta sig in till stan.
Linköping city.... köpte blommor, fixade, skrattade. Dags för dansföreställning! Sjukt kul att se.. så duktiga så !
Det fikades efteråt och jag log lite, sedan var det bara att sätta sig på den underbara bussen och anlända till Stockholm kl. 21.15. Jätteroligt..
Hade lätt stannat kvar, men sånt är livet.

Idag har vi en del att göra.. Så jag har skrivit en lista (YES!):

- skriva dans
- städa mitt rum från golv till tak
- bada
- H&M
- Let´s Dance (måste ju se den omtalade Laila-dansen..)
- tvätta
- gå igenom danser
- kolla utomlandsresa
- ladda in bilder
- sola?

Dags att börja, men först frukost!

Och så vill jag gratulera min pappa på hans födelsedag! Stort grattis ♥...


Kommentarer
Postat av: Emmapemma

Hej där du! Hur är läget? Har lite småplaner på att ta mig till Sthlm vecka 16 och kolla in dansen. Vilka tider har du föreställning? och vad kostar det? Kramar

2009-03-29 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0