Sunday.

Jag och Sofie konstaterade att vi behövde mer schlager i vår vardag och intog Vällingby för EMD, Anna & Maria, Lili & Susie och Molly. Duktiga.. Och snygga!
Molly ser ut som 22 och ja hela gänget var glammiga. En mysig söndag helt klart.

Sitter här med min How hard can it be - tröja och funderar på vårens festligheter.
Eller just nu; vad som händer i mars. . .

- Nästa helg är det pubkväll som gäller, Örebro och spexsittning, Fördjupningslinjen-föreställning och minst 2 Bara Vara-besök, hur jag ska få ihop det orkar jag inte ens tänka på..
- Helgen efter är det Linköping - för att se Lunnevads dansföreställning + eventuellt fira Maria. Tajt med tid där med..
- Och sedan är det början på april vilket innebär sittning i skolan, troligen en kryssning, påsk och sedan har vi föreställning.
Klump i magen kan man också kalla det...

Dagens nostalgilåt: Just can't get enough.
Fredagens ?: Vadå kriminellt snygg..

Puss o godnatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0