superstar.

Womanizer har etsat sig fast i mitt huvud - tack vare Alex... grym dans för övrigt!

Sitter här och mest sitter.. Det har varit en lång dag, som har innehållit mycket.
Vaknade till solsken som gjorde min dag. Tänk va mycket lättare allt blir? 

På morgonen hade vi street där vi trixade med lite rytmik, riktigt kul - men svårt.
Håltimman bestod av en promenad i vårsolen, där vi nyfiket tittade på alla poliser som hade samlats nära vår skola och sedan promenerade vi vidare till Konsum för att prova på några av de nya GB-glassarna.
Jag slog till på Ben & Jerry's nya, tänk er glass mellan två goda kakor?
GOTT med andra ord.
Repade Hairspray innan den flummiga baletten och sedan hade vi modernt.
Brask gillade mina kläder till föreställningen, "Mycket glansigt..." - jag gillar glansigt. Efter klass så repade vi lite mer; Hairspray, teaternumret och lite otippat på Womanizer... Jag kunde inte låta bli.

Hemma runt 19 då det vankades middag och sedan ett kokhett bad.
Ont i mina höftböjare, benhinnor samt fötter.. Bara att bita ihop.
Har provat en massa kläder inför det moderna numret samt inför helgens bravader. Cocktailklänning... fina röda skor.. kan nog bli bra.

Nu äter jag kardemumma-kaka och dricker mjölk.
Insåg förresten idag att jag tror att jag är mindre än vad jag är. Eller att jag är som jag var innan jag började på Kulturama.. Hängde ni med på den?
För vips så var iallafall de shortsen för små.. de byxorna för tajta och den klänningen för liten. Hm.. vet inte vad jag ska tycka om den saken..

Tar en bit kardemumma-kaka till.

Kommentarer
Postat av: Alx

Well thanks you darling!!



Womanizer Womanizer Womanizer!!!

2009-04-22 @ 23:24:44
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0