TGIF

Äntligen fredag och jag har precis ätit en Melodifestivalkaka efter att ha sovit en stund. Åh så skönt det är att sova på dagen...
Jag slutade nämligen redan vid 13, då vi idag inte hade någon komposition.
Inte helt fel att sluta 13 på en fredag om man säger så... Moderna klassen imorse var rolig men lite jobbig, det är svårt att ta ut koreografi från en film på en dator..

Det blir en lugn hemmakväll ikväll med massa god mat, lite Let's Dance och kanske någon film?
Innan dess ska jag försöka hinna med att lyssna igenom lite musik, städa mitt rum, pyssla med några kort och ta en promenad. Eller så byter jag ut det sista mot ett bad... Vi får se. Inte det skönaste vädret ute ju..

Glitterpuss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0