DH

Det är onsdag och solen skiner, jag har nyligen ätit en god middag och jag har träningsvärk i alltför många delar av kroppen. Gillar inte att jag har ansträngda ljumskar samt ont i mitt knä..
Jag har hunnit med att söka Danshögskolan och gå vidare till prov 2. Skönt, vi får se hur långt jag går i år..
Sökningen kändes inte speciellt bra, men det är bara och le och ladda upp inför v. 22..

Det är snart slut på klasserna i skolan - och det känns helt sjukt.
Imorgon är det till exempel den sista jazz-klassen med Maggie.. Det känns så trist.
Jag kommer sakna henne något så oerhört, för vilken kvinna!
Fick fina kommenatarer av henne på utvecklingssamtalet och dom orden tar jag med mig föralltid.
De moderna klasserna är riktigt kul just nu, dans blandas med teater och vi kör impro i trappor, korridorer samt utomhus bland maskroser. Givande!

Just nu planerar jag min pedagogik-klass inför fredag. Känns sådär.
Har ingen energi och kreativiteten har gått och lagt sig för länge sen.. Dessutom får jag prestationsångest - fastän jag vet att det inte behöver vara "klockrent"..

Sommaren 09 börjar ta form och som jag vet nu så kommer 2 veckor i juli att spenderas på Västkusten, sista veckan i juli blir i Stockholm med bland annat Pride. I augusti blir det Turkiet i 1 vecka och ja, efter det.. Bra fråga.

Det blir inget Örebro i helgen. Blir för tajt..
Så istället styr vi Rix FM på fredag samt ev. Chaplins för Sussie's skull.
Lördagen stavas sova, tvätta, ESC och på söndagen är jag på Kulturama hela dagen och hjälper till på audition, och kollar på HONK.
Soft helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0