Familjemys

Måndag morgon och jag dricker juice och äter jordgubbar med grädde.
Det är gottigott! Borde man äta varje morgon...
Idag är det jazz på schemat samt uppladdning inför morgondagen.
Jag är konstigt nog inte taggad eller nervös, det bådar inte gott..

Jag har haft en riktigt bra helg som mestadels har spenderats med familjen.
På fredagskvällen var det dags för den sista pubkvällen på Kulturama, där vi även hann med lite teater. Vi fortsatte sedan vidare till Chaplins där det dansades för fulla muggar. Karaoke, gratis vin och GO TEAM! var inslag under kvällen.
Trippade sedan hem i regnet och sov gott i dubbelsängen.

Lördag morgon. Dags att möta upp Mor, Sofie och Hugo. Halvtaskigt väder, "men det spricker upp..". Och det gjorde det allt!
Vi spenderade dagen på stan med en massa shopping, lunch på Jensen's, mer shopping, kisspauser och fika. Vi var alla trötta, men glada, när vi kom hem till lägenheten efter en lång promenad. På kvällen åt vi en god middag, jag lekte en massa med Hugo och sedan hade vi en myskväll framför tv:n. Alldeles lagom.

 

Söndag morgon runt kl. 7.
Hugo kommer in med sin racerfart och låter så som barn gör. Dags att gå upp.
Frukost och fixande hemma. Sedan en tur på Götgatan med lunch och shopping.
Åkte tunnelbana till T-C och Hugo tittade konstigt på tunnelbanan. Coolt.. Lite mer shopping och sedan var vi trötta i benen. Fika och sedan tåg hem för turisterna.
En mysig helg kort och gott, tack för att ni kom och hälsade på mig - det betyder mycket! Och tack till mamma för all shopping ♥ ..
Jag fick bland annat med mig hem: en skinnjacka, lila höga pumps, tröjor och bikini. Härligt!


Börjar bli hungrig igen. Kanske det är dags för lunch?

Kommentarer
Postat av: Linn

jag ÄLSKAR Stitch-bilden!

2009-05-11 @ 13:23:28
URL: http://jihnn.blogg.se/
Postat av: E-M & Simon

Hej! Såg att du haft en mysig helg... Jag vill ta med mig Simon till Sätila när Linda är där !Får se om det blir av... Kanske sista gången vi ser henne innan baby`n kommer..... Hade planer på att besöka S-holm på Rix på fredag men hoppar det denna gång, kan inte göra allt... Sköt om dig !!! Kram E-M och Simon

2009-05-11 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0