Helgen

Helgen bjöd på mycket, allt ifrån jordgubbar i solen till stafett på grus.

Valborg firades @ my place. Järngänget; Alex, jag, Marit och Anna & Mattias var där. Och kvällen till ära även Anne-frid, Martin, Alexandra och Sofie.
En mycket trevlig kväll med vin, ost & kex, massa ananas, kortspel och skratt.
Det poppades musik och lektes lekar, en toppenkväll helt enkelt!
Grädden på moset var förlovningen mellan Anna och Mattias, hjärta!



1 maj spenderades i Skarpnäck hemma hos Malin & Tanja. Grillfest stod på schemat med ett helt gäng.. Solen sken och optimistisk som jag är var jag klädd i en somrig klänning. Jag log glatt, dock inte lika glatt när solen försvann - då blev det riktigt kallt på kvällskvisten.. Det grillades, skrattades och kissades i skogen.
Stafett-leken på grus var inte att leka med, men roligt var det! Alla var glada, alla hoppade runt - stämningen var på topp! Åkte hem vid 02-tiden, trött men glad.



2 maj - Det vankades häng hemma hos Tracy med Sofie.
Efter en lång resa (inte van...), inhandling av godsaker, lite mer resa så var vi hemma hos T. Fint hus, skog och allmänt mysigt
Vi spenderade dagen i solen med god hemmagjord sallad, fotboll, ananas och jordgubbar med grädde.... En helt underbar dag!!!
Kvällen stavades EGO efter mycket om och men då vi inte riktigt hittade dit.
En riktigt bra föreställning, Daniel och Kajsa var ruskigt bra! Värt att se.
Vi åkte sedan hem till mig för uppladdning inför utgången, Libra stod på schemat.
En rolig kväll, sjukt mycket folk och härlig dans.
Kändisar under kvällen; Gabriel Forss, Lars Wallin, Ingen-jävla-schlager och Martin Kagemark. Jag och Alex dansade och svettades till klockan 03 och 04 somnade jag gott i min säng.



3 maj - ja då gjorde jag inte mycket. Sov mestadels och tog det lugnt. Det behövdes.

Tusen tack alla underbara som gjorde min helg helt fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0