Hungrig.

Det är mycket man borde göra, men som man inte gör.

Idag är jag otroligt trött. Och jag vet inte varför.. Lite konstigt då jag sov 3 h på eftermiddagen..
Egentligen var jag ledig från skolan idag, men jag åkte dit och tog en lång jazz-klass, värt.
Helgen tog snabbt slut med en härlig vinst till Norge. Tråkigt att Malena fick en så dålig placering bara, hon var värd en bättre. Det var en mysig hemmakväll i lördags med en massa skaldjur och annat gott.
Min söndag spenderade jag mestadels på Kulturama då det var intagning inför nästa år.
Vi hjälpte till och log mest, åt lite godis och svarade på frågor. Sen åkte vi till Gamla Stan och åt hiskeligt god glass på Ben & Jerry's. På kvällen hängde jag med Aléx och sedan även Anna, vi såg musikalen HONK och skrattade och grät om vartannat. Jag grät iallafall.

Det är en massa jag vill göra, men som jag bara inte orkar ta tag i.
Jag skyller på regnet.

Späckad vecka.
Sökning nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0