Lördag

Schlager poppas för fullt här hemma, vi laddar upp inför kvällens Eurovision. . .
Middag står på spel, lite Bengtzing hos Babben, chips och dipp ska ätas och tidningarna har vi lagt fram. Klart vi tippar!

Det har varit fullt upp hela veckan och det känns helt galet att familjen var här förra helgen. Lång vecka..
I torsdags hade vi sista rytmiken, vi tränade inför Danshögskolan och fikade lite.
Därefter balett som mest bestod utav hopp. Förjäklig huvudvärk under hela dagen, suck.
Så, jag satt på jazzen vilket kändes riktigt pissigt. Men jag njöt av fina hopp, härlig Maggie och underbara klasskompisar. På moderna var det mer impro - i solen vid vattnet... Vackert!
På fredagen hade vi dubbel komposition och efter lunch hade jag min ped-klass. Det gick helt okej, men jag kände mig inte helt bekväm hela tiden.. Och det var sjukt jobbigt att ha ont i huvudet under tiden..
Nåväl, avklarat.
Igår kväll var det Rix FM i Kungsan med en hel drös härliga artister, som t.ex. Alcazar, Måns och EMD.
Stort publikhav, ont i fötterna, fulla och glada fjortisar och lite shake shake. Alltid lika kul!
Vi fortsatte sedan till Chaplins för lite dans, karaoke, mys och skratt. ♥



Idag har jag tvättat, flängt runt på stan och shoppat lite. Det var inte riktigt meningen, men..
Det blev en blå-vit klänning, orange-rosa tröja och ett par sjukt snygga rosa stjärnörhängen.
Och fynd; två CD-skivor för halva priset... Så Hoffmaestro har poppats idag.

Kvällens favoriter;
Förutom Sverige såklart, så tror och hoppas jag på Island, Grekland, Azerbajdzjan, Turkiet, Norge, Ukraina och Estland. Heja Malena!

Malena Ernmans bidrag ?La voix? kan vara ett plagiat av ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0