Runt, runt..

Jag sitter här vid datorn och funderar till ljudet av ett hjul som spinner runt runt, right round....
Vilhelm har anlänt! Och som han har anlänt. Han verkar vilja göra mig uppmärksam på att han är här med diverse ljud, men det är nog bara för att han älskar sin gudmor. Turturduvorna Anna och Mattias åker nämligen till Göteborg imorgon, då får gudmor rycka in.

Precis hemkommen från Danshögskolan, där Sofie och jag var och tittade på Danspedagogernas examensarbeten år 3. Therese och Saga var nämligen med och dansade i ett av arbetena,
mycket bra jobbat - härlig energi!

Annars så har det varit en lugn dag. Sista baletten på Kulturama ägde rum, iförda fina kjolar tog vi våra sista balettsteg och tog därefter lite kort och höll tårarna tillbaka. Ingen modern då vår lärare glömde bort vår extra-insatta klass - "Jävlar i havet!".. Så kan det va.

Sista klassen imorgon ever. G A L E T.
Innan klass ska det fixas lite, möte, skrivas lite, SUSHI for the last time o planering.

Godnatt önskar Linnéa och Vilhelm (som fortfarande springer i sitt hjul.)

Kommentarer
Postat av: Saga

tack gumman, och tack för att du kom!

puuuss!

2009-05-19 @ 23:43:45
URL: http://sagascribb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa jag som gudfar får komma och hälsa på honom eller så hoppas jag.. vi måste btw boka tid läkaren någonstans..

2009-05-20 @ 01:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0