Snyggt.

En helt vanlig regnig tisdag.
Men min energi har varit på topp idag, otippat nog då jag har haft en orolig natt.
Jag har drömt en massa konstiga saker, samt satt i mig en hel hög med mat..
'Så jag vaknade upp mycket trött och framförallt seg.
Men både baletten och jazzen kändes bra idag, jag kunde till och med hoppa...
Och vilka hopp jag gjorde! Eller ja kanske inte, men kul var det!
Planering av avslutningsfesten är i full gång, det är dock hiskeligt svårt att hitta ett datum som passar alla.. Det är rent utav omöjligt.. Vårt spex inför kvällen är dock fruktansvärt bra, underbart manus!

Nu står det tvättning på schemat, därefter ska jag försöka koppla in min skrivare...
Det vankas god middag och jag ska hinna skriva rent mina danspapper har jag tänkt.
Ugly Betty och Desperate Housewives vill jag hinna med, kanske stryker jag under tiden. Kanske gör jag inte det. Vad vet jag . . .

Dagens heja: Idag fick jag höra "snyggt" ett flertal gånger, samt "bra linnéa" av fröken "ganska-bra". Där satt den!

Make it work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0