Sunshine.

Efter ett par dagar, och tyvärr även nätter, med huvudvärk så är jag otroligt glad över att det är fredag, vilket innebär lite mer sömn.
Idag stannade jag hemma från skolan, var helt slut när jag vaknade.. Nu har jag kommit igång lite och städat runt lite här i lägenheten. Imorgon får jag nämligen finfint besök av mor, Sofie & Hugo. Det ska bli riktigt kul!!!

Dagarna har rullat på, sakta men säkert. Har inte fått så mycket gjort som jag velat, men det får väl bli nästa vecka. Då är det ju även sökning på schemat. Heja!

Idag skiner solen - det gillar vi. Hoppas det håller i sig hela helgen.

Nu ska jag städa klart, äta lite lunch i solen och sedan blir det nog en tripp till affären inför morgondagen.
Ikväll lutar det åt pubkväll på skolan om jag mår hyfsat. Sista pubkvällen med Karibien-tema. Vad ska man klä ut sig till....?

Nästa vecka ska det bokas. Därmed basta! Vi är taggade!


Hugo fyllde 1 år den 27 april.
Fin  ♥ 
Soliga kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0