YES!

TGIF people!
Sorry för dåligt bloggande, men det har varit fullt upp..
Ja vilken vecka.... En vecka som har varit som en berg-o-dalbana med alla känslor..
Jag har varit glad, ledsen, arg, frustrerad, irriterad, trött, haft ont och varit lycklig.
Har sökt till Danshögskolan nästan hela veckan, det har varit en pärs på grund av jobbig migrän och mitt kära lår - haltar fram.. Men nåväl.
Igår kväll fick jag veta att jag har gått vidare till sista provet - YEAH! Det var gött.

Men ingen lugn och ro.
Ikväll är det dags för Kulturama-fest med allt vad det innebär. Bland annat champagne runt 15-tiden...
Och vin, party, solsken, underbara vänner och mys! Har köpt en ny klänning som är svart-vit, skitsnygg.
Ikväll kör vi på klass, på måndag kör vi sommarsöt.

Puss på solen, puss på familjen och puss på vännerna!
Tack Sofie för fina ord på din blogg! ♥

Therese; grymt bra jobbat igår! Du är så duktig, så duktig! Kul att se.

Nu ska jag göra mig iordning. Lite senare kommer turturduvorna hit och hämtar Vilhelm..
Vi som har blivit bästa kompisar.


jag ska också bli lika häftig, det ni!
Eller hur Malin?

Kommentarer
Postat av: Malin W

du är GRYM! håller tummarna.<3

näe snygg bild hörru! bättre än mina^^ :P

JA FAN! det där uttrycket är bra fan. det ska jag. vi. ja. PUSS<3

2009-05-31 @ 01:47:31
URL: http://happier.blogg.se/
Postat av: Malin W

du är GRYM! håller tummarna.<3

näe snygg bild hörru! bättre än mina^^ :P

bra uttryck det där ;) men yes. JA FAN. det ska jag. vi. ja. puss!

2009-05-31 @ 01:48:55
URL: http://happier.blogg.se/
Postat av: Malin W

orka, jag såg inte att det kom:P hehe men längtar tills vi ses!

2009-05-31 @ 01:49:35
URL: http://happier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0