1 oktober

Nu är hösten här på riktigt, och det känns ganska bra tycker jag..
Solen skiner och det är kallt och skönt i luften.
(Då får jag ingen panik över alla varma kläder, tack o lov..)
Vaknade upp med världens huvudvärk imorse så det blev till att stanna kvar i sängen och vara hemma idag, huvudet känns fortfarande helt tjockt.
Usch, jag gillar verkligen inte att stanna hemma om jag mår dåligt eller att sitta på en klass om jag har ont.. Men jag måste bli bättre, därför tvingar jag mig själv att vila och inte dansa. Det är bland det värsta som finns.

Igår var det fullt upp hela dagen.. Det var en bra dag kort och gott.
Nu är jag ägare till 2 par ursnygga skor som jag köpte av en snygg Celina, för sjukt bra priser! Hann även med att sola och säga hej till Sara, sweet.
Lång middag här hemma resulterade i champagne, 3-rätters, Örebro-minnen och skratt. Somnade som en stock.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0