?

Ett tryck över bröstet. Varmt. Svårt att andas. Måste få luft. Mår illa. Måste blunda. Det flimrar. Måste ha luft. Panik.

Ingen kul morgon, vad fan hände?

Iväg till naprapaten där jag skrek lite på Helena då hon masserade och tryckte hårt på mina onda ställen. Jag börjar bli riktigt trött på det här nu..
Det känns som det hela tiden kommer något nytt. Är det ett tecken eller vad?
Vet inte vad jag ska tro eller göra.

Så jag dricker glögg, funderar, sjunger julsånger och är lite smått förtvivlad.
Men ser fram emot kommande helg och dess trevligheter.

FAME igår var riktigt bra tycker jag, härlig och dansant.. Mys att träffa Aléx också.
Och idag sjöng jag Black Velvet på sången - lovely!

Nu ska jag mejla lite folk och sedan mysa framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0