Glöggmys

Det blev nyss helg och snart är helgen slut? Det går läskigt snabbt alltså..

Jag har haft lördagsmys med mig själv ikväll.
Hela paketet med duntäcke, raggsockor, tv-kväll, glögg och julsånger..
Mm, jag kunde inte låta bli. Sjunger högt till fina låtar och jular mig. Mysigt värre.
Angående tv-kvällen så kollade jag in Körslaget bland alla julsånger och jag tyckte verkligen inte att Team Andreas skulle åka ut..
Hallå, discopop á la Gaga - kan det bli bättre?

Pubkvällen igår var förövrigt riktigt lyckad!
Jag hade laddat upp för en hemmakväll men fick ett sug att dra dit en stund och kvällen blev riktigt rolig, så rolig att jag har rysligt ont i nacken idag.
Måste bero på min heta moves igår...
Nya bekantskaper gillar vi också, var det nån som sa champagne-lördag?! Vinkännarn och jag planerade en dunderkväll. Ja, kan nog bli riktigt galej ;)

Nu ska jag krypa ner i dubbelsängen med en ny bok och bara mysa för mig själv.

Imorgon är det en "dags att fixa allt-dag".
Blir nog till att skriva en lista imorrn bitti...  YES - jag är taggad.
Hoppas på fint väder också, sugen på en promenad längs vattnet.

Jag saknar dig Isabella. Jag saknar dig jättemycket.. ♥

Med det säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0