Idolmys med mor min.

Min kväll blir lugn med en massa gott framför Idol.
Hade funderingar på utgång men jag är rätt trött och sliten, plus att det är svinkallt ute.. Så jag bangar. Dessutom dansar ju Aléx på Idol ikväll, missa inte!
Imorgon styrs det Halloween-galej med gänget, även det blir nog lugnt..
Så lugnt det kan bli med oss i farten ;)

Idag har jag varit sjukt seg och bara så himla.. trött.
Kollade in FilmDans 09 på Bio Roxy och WHORSE var en genialisk dansfilm..
Lunch från Rosali's och en underbar spetsklänning följde med mig hem från stan.

Äntligen fredag, o snart är helgen slut.. Sen är det sista "sjukskrivningsveckan."
Vad händer sen? Mår min kropp bra då? Får hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0