Jag känner..

Det är tisdag. Alltså tv-kväll..
Kan stryka Ugly Betty och Desperata Hemmafruar på tv-listan, och just nu ser jag på Brothers & Sisters medan jag packar.. Ja, tanken är att jag ska packa.. Kryssning imorrn med mina fina!

Livet i Örebro rullar på. Hektiskt.
Jag har bland annat hunnit med;
- En mysfika med Emma, Jeanette och Andreas.
- Häng hos Mia, vin i fönstret???
- Bio, Up! Med EJLA.
- En mysig förmiddag hos Sofie och Hugo igår.
- En härlig eftermiddag med Linn.
- Middag på Hellas för firande av Andréa, lyckat och mätta blev vi allt...
- En solig förmiddag med farmor.
- Fika med Magda, gilla!

Imorgon är det kryssning som gäller. . .
Halloweenkryssning deluxe, glitter följer med, likaså självlysande vampyrtänder.. Svarta outfits verkar vara på tapeten och minst två par skor var det va?

Som sagt, jag borde packa. Åker till den stora staden vid 11 imorrn bitti, kanske hinner packa på morgonen..?
Man behöver ju inte ha med sig så mycket, eller hur.. Räcker väl med lilla väskan? Borde räcka. Kommer sluta med rullväska. Jag känner det på mig...

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, det slutar ALLTID med rullväskan! hur mycket eller liten man än har med sig... ;)

2009-10-28 @ 00:33:04
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0