Långa dagar...

Ett par långa dagar har jag haft utan att överdriva.
Denna vecka kör jag på ganska hårt (alltså: jag dansar.), för att komma igång med dansandet igen.. Det känns att jag inte har dansat på ett tag, träningsvärk och trötthet -. yes. Så trött att jag har ont i ögonen.
Men än kan man inte sova, nej jag måste korra inför lördagens klass med barnen samt mitt solo inför morgondagen. Måste fundera på kläder också...

Sången igår var jätterolig och jag sjöng hela vägen hem.
Min sångpedagog vill att jag ska bredda mig och prova på typ allt, vilket jag inte säger nej till! Hon väljer låtar jag aldrig hört och aldrig skulle välja..
Men det är min tur till nästa gång - vad ska man välja..?

Att jag har spelat Not that kinda girl väldigt många gånger här hemma kan jag nog hålla med om, men att jag ska vakna upp och tänka: Hey boy, I´m not that kinda girl! Det känns lite over the top.. Men vad gör det, jag älskar låten ändå!

Planeringar om hösten äger rum varje dag känns det som. Försöker få ihop det så man hinner träffa alla och göra allt man vill.. Går väl sisådär.
Men det ska styras kryssningar, gala, vinkväll, photosession, tema-kväll med färgglada drinkar och mycket mer därtill.

Imorgon styrs det pubkväll at Kulturama men med en skapligt tidig hemgång.
Lördag är det jobb och kvällen är oviss, LUGNT som det ser ut nu...
Söndag stavas sovmorgon o bautafrukost, och senare på dagen planering med tjejerna.

Och hallå, mina bögar drar till Italien i helgen... Hur fuskigt är inte det?!
Nej jag är inte bitter. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0