My day.

Sitter här och äter en Fruxo-klubba. Fasiken va söt den är!
Men ändå god på något sätt.

Skola idag vilket innebar street och idag var det faktiskt riktigt roligt! En hel del styrka och jag känner mig så otränad, men det var skönt att dansa av sig lite.. Konstig eftermiddag resulterade i indisk dans-show och ingen modern klass, och därefter lite planering av rytmik-dans.
Väl hemma så tänkte jag göra ungefär 100 grejer (känns det som iallafall..) men var så trött och kall att jag var tvungen att vila ryggen lite under mitt sköna duntäcke... Kändes pissigt att gå upp och sätta igång med allt, men jag har kommit en bra bit på vägen nu iallafall.

Nu ska jag sätta mig i soffan och försöka komma på gulliga meddelanden som ska stå på ballongerna som barnen ska få imorgon.
Får bli framför tv:n med kanske lite glass.. eller soya.. Och när vi ändå pratar om soya så jag kommer jag såklart att tänka på sushi, och idag.. idag stod jag emot och åt min matlåda fastän jag bara helst av allt ville sluka sushin.
Men jag åt min matlåda, som förövrigt var riktigt god, men sushi alltså.. Åh.


Ge mig värme.


Kommentarer
Postat av: sofie

Eh, ge mig med.

KRAAMA! <3

2009-10-05 @ 21:58:55
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0