One song glory

Kallt. Det är så kallt!
Jag har virat duntäcket omkring mig och sitter här och lyssnar på RENT.
Ska nog ta och tända några ljus också...
Jobbade imorse och idag var inte barnen på min sida om man säger så. . . 
Jag tycker inte om att säga till och vara bestämd men det måste jag verkligen vara med lördagsgruppen, annars springer de runt och nyper varandra..
De blev iallafall pepp på Lejonkungen när jag berättade om ansiktsmålning och svansar av rep, så det kan nog bli bra. Fick tyvärr också veta idag att min chef ska sluta (!..), vad ska man säga.. Tråkigt, för henne gillade jag verkligen.

Har knallat runt på stan i regnet med Aléx en stund idag, hann med lite mocha latte, inköp av julklappar och massa prat, gilla!
Vi köpte även biljetter till FAME, gissa om en viss Aléx är taggad..?!
Jag med, låten poppas en hel del här hemma ;)
Ikväll kommer Sara hit för lite lördagsmys med ostar, Körslag-premiär och ja, helt enkelt lite mysigt soffhäng. Perfekt när man är lite sliten och trött.



Nu ska jag pyssla lite här hemma..
Och kanske äta något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0