ÖREBROOW.

Jag har nu anlänt till Örebro, det är grått men det är ändå skönt att vara hemma ett par dagar.. Onsdag styrs kryssning och sedan Örebro igen, ?
Imorse var det jobb och jag tror hälften av barnen trodde det var höstlov för vi var ovanligt få idag, men det tackade jag bara för.
Barnen ville göra precis som jag ville... Stressade som en tok till tåget, hann precis med och fick sitta trångt och mysa med alla människor.

Har kikat in i antikaffären idag, den har blivit jättefin - kul att se!
Mysig middag hemma hos bror min, puss på Hugo o massa prat.
"Vi ses på Maxi"; vilket vi gjorde, då vi köpte... ... JULSKINKA!
Mm, va gott det ska bli. Det blir lugnt ikväll med Körslag och lite ostar, skinkan o glass.. Lite sliten från Lidingö-kalaset igår, riktigt kul! Firade Marre, Anna och Dagny med underbara vänner, sång, dans och mer därtill ;)

Hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0