Planering, ja tack!

Det planeras. Det funderas. Och det ageras!
Kryssningar är nästintill färdigbokade, det gillar vi.
Galan funderar vi på ett tag till, lite tveksamt på all in...

Igår julade jag mig och hade det allmänt mysigt. Pysslade själv, drack glögg, åt höstbord och dansade runt i raggisarna till mysiga jullåtar.
På kvällen hade jag ännu mer mys med Therese och Sofie med mat, skratt, planering och prat om framtiden; alltså vår höst samt flera år framöver... Läskigt.

Idag har jag dansat häcken av mig.
Tuff fys och roligt ös på streeten och på den moderna klassen jobbade vi med release-teknik och gjorde roliga övningar. Sushin till lunch satt fint i magen, men då var sushi-kvoten den här veckan använd...  
Och idag har jag även kirrat noter till Black Velvet som jag ska sjunga.
Bra där Linnéa!

Efter att tagit en powernap på 2 h... så ska jag nu hoppa in i duschen för att bli lite varm igen. Sedan blir det till att planera veckans barndans samt allt annat.. Helgen är tokfull. Men det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0