Saknar..

Till toner av Standing Strong med Sarah Dawn Finer så försöker jag fixa ordning lite på mitt rum, för nu på kvällen fick jag helt plötsligt lite energi - skönt..
Men jag känner mig lite konstig i kroppen. Jag hoppas att jag lyckas sova bort det och vakna pigg o alert, jag tror nog allt att jag kommer sova gott i min nybäddade säng med duntäcke och allt...

Att välja bilder var som sagt sjukt svårt och jag är fortfarande inte klar.
Får bli ett av helgens projekt. Då ska jag även hinna med jobb, lite mys, städning, koreografering av solo + barndans och kanske lite öppet hus på jobbet, om jag har ork.

Titta vilken underbar bild:

 
Saknar dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0