"Sjukskriven"

Idag är det första dagen på min sjukskrivning, eller vad vi ska kalla det..
Jag ska iallafall vara borta från skolan i 3 veckor (dock är det höstlov i mitten som är inräknat.), men ändå.. 3 veckor är lång tid.. Vad ska jag göra?
Helst ingenting.. Och det känns väldigt konstigt.

Så konstigt att jag idag blev helt tom o seg, och faktiskt inte orkade göra något alls, så det blev väl bra tillslut?
Igår städade vi hela dagen lång samt kvällen, jag agerade tvätt-trasa och tvättade rent överallt medan jag gjorde 100 andra saker samtidigt, effektiv ja. Kanske därför jag är så trött idag?

Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting alls..
- Dricka lite glögg och kolla in min lista...

Jag har ju ändå inget bättre för mig?!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

:O hur mår du nu då? vi ses ju snart :D <3 pussar

2009-10-19 @ 17:22:49
URL: http://janetbananet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0