Söndagsmys.

Jag glöggar för fullt och det är storstädning på gång...
Vilket jag tycker är kul.. Konstig som jag är. Nu ska det bli fint!
Imorse var vi iväg och åt god hotellfrukost, och som vi åt.. Och åt.
Man vill ju äta av allt och lite till? Vi rullade därefter ut på en höstig promenad i solen, med mig hem fick jag en fin turkos bricka och blommor.

Idol i fredags var riktigt kul! Jag, Therese och Sabina lattjade runt och sjöng högt till MJ. Riktigt skön stämning på plats..
En underbar kväll med underbara vänner.

Igår jobbade jag på förmiddagen och det var verkligen sjukt jobbigt.
En del ungar blir man verkligen tokig på..
På eftermiddagen geekade vi loss till Bengtzing som uppträdde på en höstmarknad i Vallentuna. Underbart att träffa henne igen, hon ger en energi! Mysigt att umgås med mina tjejer Sofie o Therese + systrar, samt Hampus, Eva-Marie och Simon! Frös häcken av oss gjorde vi, lättklädda i tron på att det skulle vara inomhus.. "Mm, det trodde jag med.. " Kalla, men nöjda åkte vi därifrån.
- Var det någon som sa Holland?

Igår skulle vi egentligen ha haft champagne-lördag med allt vad det innebär, men det fick skjutas upp pga. sjukdom. Var egentligen ganska skönt att slappa framför tv:n med chips och dipp, jag gillar hemmakvällar.
Men ser fram emot vår höjdarkväll Vinkännarn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0