TGIF!

Thank god it's friday baby!
Alltså är det helg. Alltså är det roligheter på gång.

Sitter i skolan, lång dag på G.. Idol Idolsson står på schemat ikväll with my lovely friends Therese och Sabina. Michael Jackson-tema, det gillar vi.
Undrar om vi ska köra på black and white och lite paljetter?
Otippat nog ;)..

Igår var ännu en jobbig dag med ett migränanfall som hette duga.
Höll knappt på att komma hem och när jag väl var hemma spenderade jag 5 h i ett släckt kallt rum, utan ljud. Natten till idag har jag sovit jätteknepigt, vaknat var och varannan timme. Så när jag skulle iväg till naprapaten imorse var jag rätt sömning.. Eller ja, det är jag fortfarande..

Idolerna goes Jackson Foto: Stella Pictures/Daniel Ohlsson/TV4


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej!

kul att träffa dig/er igen med!!! Sköt om dig!!!

Kram E-M & Simon

2009-10-18 @ 11:02:41
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0