torsdag.

Vilket sjukt trist väder det är.. Vill bara ligga under duntäcket.
Har varit på en promenad, sagt hej i skolan och handlat en hel del mat.
Det får räcka för idag.
Tvättar just nu samt kollar in snygga high heels som jag nu för tiden får väldigt ont av? Det känns sjukt tråkigt, men jag kände det efter igår kväll; att attans vilken pain man får..

Café Opera med Sara var lyckat. Uppklädd med heels och tyllkjol var jag taggad, mycket KI-folk samt Stockholm Open-people, gratisdrinkar och hög musik.
Ja, hög musik var bara förnamnet.. Ett stort minus.
Nattmat med sötisen innan vi sa hejdå.

Nu ska jag plocka undan lite här hemma, samt packa inför min Örebrovistelse, åker direkt efter jobbet på lördag och det ska bli skönt att komma hem en stund.

Segt: att bestämma om jag ska jobba i vår redan idag (!)
Gott: guacemole med nachochips.
Surt: att folk tror att man orkar hur mycket som helst, jag kanske ska lyssna på kroppen istället för er..?
Nice: hemmakväll med bögarna, hemmagjord pizza och annat gott.


Kommentarer
Postat av: Rebecca B

Lyssna på dig själv! Man orkar inte allt! Även fast man skulle vilja göra alla nöjda och glada. Kanske ses mot halloween :) Hare bäst och va stolt över dig själv!

2009-10-22 @ 19:02:12
URL: http://facebookberoende.blogg.se/
Postat av: Linn

ge. mig. GUATEMALA. Matorgasm...

och du, du går din egen väg och du vet vad som är bäst för dig. Ingen annan. <3

2009-10-22 @ 22:10:26
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0