I know you want me

Denna vecka har jag en vilo-vecka vilket kan vara en dansares mardröm.
Men som också kan vara väldigt nyttigt. Speciellt om man heter Linnéa.
Min rygg är som sagt överansträngd och jag fått order om att vila, och det ska jag göra veckan ut. Har varit hos naprapaten 2 gånger nu, och jag känner skillnad - men ojoj va mycket vi har att arbeta på. Jag är stel och stum som ett berg, men det ska det bli ändring på! Någorlunda iallafall...

Att sitta på klasser är verkligen en pärs, det spritter i benen och man vill bara hoppa in och köra järnet, men VILA var det ja..
Det viktigaste för min del (som 4 av mina lärare har påpekat...) är att jag inte stressar upp mig och får panik, vilket jag nästan redan har fått.. Så det är något jag arbetar på och måste fortsätta arbeta på.

Planeringen av julföreställningen har redan dragit igång.
Vi hade vårat första möte idag och det verkar vara många roliga grejer på G..
Jag kläckte en sjukt kul idé som kan bli riktigt coolt! GILLA. Ska spinna vidare på det...
Innehåller bland annat paljetter och I know you want me...
Skapt för att bli succé, eller hur? ;)


Kommentarer
Postat av: Alx

Jag vill veta när ni ska ha den.. :)

2009-09-11 @ 06:49:19
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0