I wanna do bad things with you.

Snart är det dags för sängen, det ska bli uuunderbart!
Hade dock gärna varit på Golden hits ikväll på premiären med Schlagerfeber, men det får bli en annan måndag!
Man kan ju inte vara ute och ränna varje kväll.. ;) (som om jag gör det...)

Har planerat klart inför klassen imorgon och på lördag, samt koreograferat Pippi-dansen. Jag kommer att drömma om Sjörövarfabbe...
På onsdag ska jag försöka att hinna med Lejonkungen.
Ikväll har även min fina Sofie fixat och trixat med min blogg, visst blev den fin?! Tusen tack vännen ♥

Imorgon är det en lång dag, som innehåller; rytmik, balett, jazz och jobb.
Dags att sova bort allt det onda!

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej där! Låter som om du har fullt upp :P saknar dig här hemma! Måste (!) ses snart! Ha det bäst!!

2009-09-22 @ 15:47:01
URL: http://nygrenlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0