Jag minns..

Jag minns Elitenmys..

Förra helgen var det dags för ännu en Eliten-helg, som på den senaste tiden har blivit allt färre tyvärr..

På fredagen träffades vi och hade en mysig tacokväll i Skogås med svull, Män som hatar kvinnor och en massa prat. Efter klockan slagit midnatt öppnade Therese sin Nattsalong och jag skaffade kortare hår samt en rak lugg. Skratt, minnen åt bilder och planering av en resa nästa sommar ägde rum. Turkost vatten!
Vi får se om det går att genomföra, men vi hoppas på det! Och hoppas på att stora delar av Eliten kan vara med på den resan..

På söndagen var hela Eliten samlad - värt!
Avskedsmiddag på Jensen stod på schemat, i och med att vår Nathalie Nachos,
i skrivande stund, har rest och bosatt sig i New York...! Inte illa pinkat bruden ;)
God mat, leenden, minnen, fotobok och när det var dags för hejdå-kramen kom alla tårar. Kör hårt Nathalie - älskar dig!
Vi andra fortsatte vidare på Så ska det låta-inspelning med bl.a. Bengtzing som medverkande. Hon var lika snygg som vanligt och sjöng fina låtar som vi hjärtligt sjöng, rättare sagt skrek med i - mysig dag!


Dina tjejer för alltid baby!



Love.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åååh, sitter i skrivande stund och tröstäter chips och dricker cola och tänker på alla där hemma och detta inlägg fick mig minsann att le stort! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, du är en underbar vän och jag är så glad att jag har dig i mitt liv. Önskar att du och alla andra bara kunde bo här i NY, med mig..då vore jag HEL. Älskar dig också <3 PUSS

2009-09-18 @ 04:28:17
URL: http://nathalieinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0