Läckert

Torsdag är lika med the killerday. Herre min gud vad jag är slut i kroppen...
4 danspass = balett, jazz, street, modernt = 6 h = trött Linnéa.

Bästa på baletten: att min turn-out, utåtvridning har blivit bättre.
Bästa på jazzen: att vi körde diagonal till I know you want me.. Stämningen på topp!
Bästa på streeten: att jag orkade all fys, trodde jag faktiskt inte.
Bästa på moderna: att jag kunde slappna av, gick mycket lättare...

På tvärbanan drömde jag mig bort; Va gott det skulle vara med sushi..
När jag kom hem så ropar Mats: Vi ska äta sushi! Jag tackade gudarna, i det här fallet Mats och åt glupskt upp allting och tog sedan ett hett bad. Är mör.
Tvättar samtidigt som jag springer runt här hemma, läs haltar.

Nu, snart (...) så ska jag fixa lite med barndans. Måste ha musik. Blir tokig....
Och dricka te. Och äta mozzarella med tomat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0