måndag.

Åka dit, fixa det, kolla på det, fundera runt det. Mycket o göra!
Idag gjorde jag ett besök på Danshögskolan och tittade på en jazzklass med pedagog 1 -eleverna, de hade underbara Katarina Lundmark som lärare och henne gillar vi, både som person och pedagog...
Vi pratades vid lite efteråt om min framtid, vad jag gör nu och borde göra, och framförallt fokusera på. Vettigt samtal!
Håller på och kikar lite på kvällskurser men både tid och pengar tar emot, men är sugen som bara den.

Möttes av en turkos och glad Therese idag när jag klev av tunnelbanan, vilket typ gjorde min eftermiddag, tänk va lite glädje och en fin vän kan göra?
Ser fram emot fredag baby!

Imorgon har jag tänkt att börja dansa lite smått, klarar inte av att sitta på fler klasser.. Får ju fnatt snart. Men jag kommer att ta det väldigt lugnt, ingen idé att köra slut på sig själv.. Vet dock inte hur det blir med Maggies klass, om jag ens vågar prova.. Jarrå!

Ikväll blir det sushi då min gudfar är i Götet och varken jag eller Mats är några mästerkockar. . .
Ska planera morgondagens FLEX (blir nog en hel del diagonaler...), ringa mor och diskutera lite, öva lite rytmik och så är jag sjukt sugen på att framkalla kort, men det hinns nog inte med idag.

Dagens YES: fick mina CSN-papper idag, så nu ska jag bara skicka in dom igen, få tillbaka dom och sen skicka in igen.. och sen har jag pengar!
Alltså lagom till nästa utbetalning ska ske. Lyckat. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0