Mys.

En vecka har det gått, sedan jag spontant natten till lördag skaffade kortare hår och lugg tack vare Therese.. Stortrivs, men känner knappt igen mig själv.
Skönt med lite förändring..

Jag har haft en lugn och skön dag, och kvällen stavas fredagsmys. Det behövs.
Äta god mat, se på tv och krypa ihop under filten och bara njuta..
Har hunnit med att tvätta, stryka och fixa lite här hemma, gilla!
Det är en hel del att fixa i helgen, men ska försöka hinna med att vila ganska mycket - nästa vecka ska jag försöka dansa, om jag mår bra..

Imorgon är det jobb som gäller, fixande hemma med planering och städning, kvällen ska spenderas med underbara klasskompisar - myskväll med god mat, film och prat.

På söndag planerar jag lååång frukost, sol&bad, stan och lite annat fix.

Men nu kör vi: FREDAGSMYS.

Tack för ett jättesött mms Hugo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0