Release.

Idag har vi mött på både release-teknik och Release me med Agnes. Ljuvligt!
Vi har gått in i en period (får jag hoppas...) med releaseteknik på de moderna klasserna, vilket för min del är kanon då de tunga golvpassen är som mord för min rygg, skuldra o axel. För yes, det strålar ut rätt bra i axeln.. Naprapaten på torsdag igen!
Ska även kolla upp mina höftböjarna som skriker NO och krampar ihop sig.

Gårdagen gick väldigt snabbt, precis som alla söndagar tycks göra..
Hann iallafall med en hel del, vad sägs om 5 matlådor?? YES YES!
Nu är det dags att ta en kopp te och börja planera morgondagens barndans, måste koreografera inför deras föreställning också.. Gosh, vad ska man hitta på?

Jag som helst av allt vill ta ett bad och gå lägga mig med en bok..
Vart tog motivationen vägen? Varför är man så slö?

SPARK I BAKEN.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

saknar dig <3

2009-09-21 @ 17:09:57
URL: http://janetbananet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0