Saturday babe.

Det är äntligen lördag och just nu njuter jag av lite schlager medan jag flänger runt som en tok och fixar en massa. Packar inför Örebro, gör mig iordning inför ikväll och städar. Ingen bra kombination...

Gårdagen var riktigt bra.. Det började med frukost-mys med Sara på söder, helt galet att man inte träffas oftare när man bor i samma stad..? Efter det blev det shopping på HM för en hel del pengar, men åh så fina saker de hade fått in.. Speciellt plagg ur deras senaste kollektion; Divided Exclusive.
I påsen därifrån fick jag med mig: 2 kjolar (en chockrosa och svart med tyll-detaljer.), 2 stickade klänningar, en svart topp, en stickad tröja och ett halsband. Det gillar vi. Kollade sedan på Alex när han hade jazzklass, mycket kul att se!
Kvällen spenderades med Anna, och lite senare även Alex.
FREDAGSMYS om man säger så... ♥

Idag har jag jobbat, o det kändes riktigt bra! Skönt...
Nu ska jag klä på mig inför kvällens bravader. Återträff med gamla Kulturamare.
Imorgon styr vi ÖREBRO.

Kommentarer
Postat av: Celina

Hej! Onsdag på Ackis bli jättebra! =) Vilken tid skulle du kunna?

Har ett par andra helt nya skor (pumps med nitar) från Forever21 också (samma storlek) som jag köpte för typ 500-600 kr. Tänkte sälja dom för 300.. jag tar med dom vare sig du vill eller inte så får du kolla iaf. ;)

Mitt nummer; 0736155237

Skicka gärna ett mess så jag har ditt ifall det skulle hända nåt.

/C

2009-09-28 @ 22:59:34
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0