Se mig, hör mig, rör mig...

Tisdagen lider mot sitt slut och även idag - så längtar jag efter sängen...
Dagen blev precis lika lång som jag trodde, tog alldeles nyligen ett bad och klockan börjar närma sig midnatt, hm..
Det har varit en seg dag idag, kom nog aldrig riktigt igång..
O ändå drack jag både kaffe o cola, hoppsan! Barnen var lite röriga idag, men det var nog även jag med.. Men hur svårt kan det va att stå på ett led?! Väldigt svårt. Tålamod Linnéa. Tålamod.
Väl hemma blev det: god middag, bakning av morotskaka inför morgondagen, telefonsamtal, IDOL o fix.

♥  Krya på dig HUGO! Och hoppas du mår bättre snart Sofie.

Imorgon vill jag vakna glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0