Smärta

Kroppen har ju mått bättre alltså.. Jag har ju mått bättre alltså.
Det är svårt att hitta motivationen till att vilja dansa när det gör ont hela tiden..
Och när även klasserna just nu är på en låg nivå - ja, man blir ju inte direkt peppad...

Sången igår var superrolig, jag sjöng en svensk låt som jag aldrig har hört förut och jag blev imponerad av mig själv när jag klarade av saker som jag inte trodde att jag skulle klara av.. Sen låter ju inte allt bra, verkligen inte allt - men det är en början. Tvivlar fortfarande på min röst, men det blir väl bättre..
På kvällen åt jag en god middag med Alex och därefter så träffade jag fina Anna och vi pratade om allt mellan himmel och jord..
Det är mycket som händer, mycket galet får man säga ♥.
Vi var även på bio och såg The Ugly Truth - så underbart härligt film! Se den.

Var iväg till naprapaten idag igen. Det har blivit bättre, men vi har mycket att jobba på.. Nu är jag så öm efter all massage att jag inte vet vad jag ska ta mig till.. För, ursäkta, FAN va ont det gör när hon masserar bröst, rygg, nacke och rumpa. Obeskrivbart. Tårar, skrik och ryckningar.
Jag ska träffa henne 1 gång i veckan framöver, lär nog bli ett bra tag framöver.. Kommer svida i plånboken. Måtte det bli bättre!

Nu ska jag äta middag med bögarna, sedan blir det promenad med Sara och därefter ett långt varmt bad om tiden räcker till.
Imorgon är det fredag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Alx

när är du någonsin bitter!! ;P

2009-09-24 @ 22:56:47
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0