Stay the night

Söndag morgon! Rättare sagt; söndag förmiddag..
Jag tog en rejäl sovmorgon, vilket var mer än underbart. Nu ska jag avnjuta en lång frukost med mina bögar och bara sitta ner och snacka en massa skit.
Idag ska jag hinna med lite för många saker på min lista, vi får se hur det går..

What to do:
- planera FLEX (övningar, mini-danser, diagonaler, samt koreografi.)
- fixa en present till en vän.
- öva rytmik
- städa rummet, det stavas k a o s.
- lägga in bilder från mobilen, upp på face mån tro?
- beställa en present
- framkalla kort
- hett bad + stretch
Nu skriver jag sådär onödigt detaljerat, men listnörd som jag är kan jag inte låta bli.. ;)

Utöver detta måste jag kurera mig, för alla i min närhet verkar bli sjuka.. Inte okej.
Gårdagen at Arin's place var mycket trevlig! Vi åt glass och annat onyttigt men gott, såg på kärleksfilm, pratade om kärlek o allt och inget till runt 1 på natta.
Puss på er fina vänner!

Men först; frulle!

Och suck; min fina lovely paljettklänning som jag vill ha tar dom inte in i Stockholm, är detta ett skämt eller?!


Kommentarer
Postat av: Malin

Osis... Du får helt enkelt åka ner till Jönkan för där finns det både 1 och 15 stycken XD Snygga pics. förresten :)

2009-09-13 @ 12:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0