Upp o ner.

Från en pissig morgon och dag till en helt okej kväll och jag hoppas på en skön natt.
Kände redan igår kväll då huvudet inte var på min sida att natten skulle bli jobbig, vilket den blev. Och likaså när jag vaknade imorse var jag smått sur och retlig, och jag inte kunde inte komma på varför..
Började dagen i skolan med att vår lärare inte kom, fick senare veta att de hade ändrat vårat schema och lagt vår rytmiklektion på vår lunch istället för på morgonen.
Det var väl jättesmart tänkt eller hur?
Många sura miner, diskussioner och skit idag, hoppas det blir ordning på det där, och det snarast.

Baletten idag gick över förväntan, så skönt att dansa igen! Och saker och ting verkar börja falla på plats. Maggie var fantastisk idag, som vanligt, och gav en hel hög med energi. Jag sprang därifrån med trötta ben till jobbet, stress stress.
Barn kan verkligen vara krävande ibland, och glada att se mig.
"Mamma, ska vi dansa med tjejen i fin klänning idag?? Jag vill, jag vill!" Gilla.

Väl hemma har jag lagat mat (!) + matlåda, ätit, tagit ett långt bad och checkat Idol, gilla Lill-Jihde!

Imorgon är det dance baby dance och på eftermiddagen....
... SÅNGLEKTION!
Yeah. Hur ska det gå???


Kommentarer
Postat av: Alx

Gilla i massor!!

2009-09-15 @ 23:36:41
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0